Administratiesysteem in Excel
Om onze eigen administratie eenvoudiger en minder tijdrovend te maken hebben we dit grotendeels geautomatiseerd in Microsoft Office Excel. Dit heeft geresulteerd in een eenvoudig en compact administratiepakket voor kleine bedrijven.
Voor iedere debiteur wordt een project aangemaakt. Dit project wordt gevuld met uren en/of materialen in de urenregistratie. Door het invoeren van een projectnummer en debiteurnummer wordt een factuur automatisch aangemaakt. Aan de hand van een keuze in het debiteurenoverzicht wordt deze factuur via de email verzonden, of wordt deze geprint om per post te kunnen verzenden. In het factuuroverzicht worden alle (betaalde) facturen geregistreerd zodat een overzichtelijk beeld ontstaat. Verder wordt een overzicht gegenereerd van alle uren en inkomsten.
Het systeem heeft standaard:
- Urenregistratie
- Debiteurenadministratie
- Projectadministratie
- Abonnementenregistratie
- Factureren via email en post
- Factuuroverzicht
- Urenoverzicht
- Inkomstenoverzicht
Verder is het altijd mogelijk om op maat geschreven modules aan dit systeem toe te voegen. Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u graag een demonstratie? We geven graag uitleg bij u op kantoor of thuis. Neem vrijblijvend contact op via onderstaande gegevens of contact.